[Epitesz-barkacs] hypertherm Re: legmozgatas plafon alatt

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Nov. 26., P, 22:47:21 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.11.26. 22:03:42 +1h-kor írta:

> A dolog bonyolultabb szokott lenni. Jó messze (2km) a dunától is láttam a
> kerületben a talajfelszíntől alig több, mint fél méterig feljött talajvizet
> vízóra-aknákban.

Zsolt levelére reagáltam pár perce, ahol nagyanyámnál gyermekkoromban
gyümölcsfák is voltak, ma már 20cm mélyen van a talajvízszint
egy félig sz at rrá vert faluban

szóval tényleg bonyolultabb a helyzet

itt Pestimre egyik részén szerencsére nincs lösz, és a Havanna lakótelep
legmagasabb tizenemeletes háza felett vagyunk, itt " Noé bárkája "
(ma még úgy vélhető, hogy) nem szükséges