[Epitesz-barkacs] kazan belso mosas?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Nov. 28., V, 16:45:52 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.11.28. 14:41:13 +1h-kor írta:

> Nem tudom, mi a terved, de ha nem hozzáférhető helyen van a sár, akkor csak
> erős
> átáramlás vagy némi vegyi rásegítés lehet hatékony.

a mórickaábra szerint valamilyen "peremes tisztítólukra" gondoltam,
és akkor  csavarokat lebontva egy "nagyobb luk" lehetne, és egy
fél méteres vékony csőből (pl. kb 10mm-es rézcső) jövő erős vízsugárral
fellazítva, és ekkor a tisztítólukon az iszapos víz is el tudna
távozni

"peremes tisztítónyílás" vagy "peremes tisztítóluk"  a googli szerint
szinte ismeretlen, közben a "karimás" szó bejött ugyan, de pl. ovális alakban
vagy szögletes alakban nem találtam a neten.

valami ilyesmire gondoltam