[Epitesz-barkacs] kazan belso mosas?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Nov. 28., V, 21:08:56 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a mórickaábra szerint valamilyen "peremes tisztítólukra" gondoltam,
> és akkor  csavarokat lebontva egy "nagyobb luk" lehetne, és egy
> fél méteres vékony csőből (pl. kb 10mm-es rézcső) jövő erős
> vízsugárral fellazítva, és ekkor a tisztítólukon az iszapos víz is el
> tudna
> távozni

Így már lehetséges, de azért mielőtt ebbe a nagy melóba belefognál, valami más
módszert is ki lehetne próbálni.

Sőt, még ez előtt megtudni valahogy, hogy ez az iszap nem védi-e az alját. Nem
tudom, csak nem lehetetlen.

Ezen a rozsdásodáson már párszor filóztam. Az inhibítorok ugye meg tudják
akadályozni a dolgot, de ha nincs a rendszerben alumínium, akkor lehet, hogy
kicsit lúgosítani kell csak a vizet, és máris minden rendben van. Mintha a
lúgban a vas meg sok más fém se károsodna.