[Epitesz-barkacs] medence fertotlenites

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Okt. 1., P, 01:34:10 CEST

SZIGETI Szabolcs  <szigi at ik.bme.hu> 2010.09.30. 13:48:20 +2h-kor írta:

> Persze nem tudom, mit akarsz fertőtleníteni? Akarsz-e úszni benne, vagy
> meginni.

első lépésként egy "ultramikro" méretben gondolkodtam

100liter vízben feloldott  6kg konyhasó+ egy kis glaubersó +
egy kis kén (kénmáj) + ez meg az  összeöntéséből  kikeveredik
pl. egy Lukács fürdő + Mezőkövesd + ....

és ezt  napi 30percre hőn tartva 38celsiusfokon,
és ezt  legalább 21napig megismételve

ehhez vagy 21 x 6kg = 126kg konyhasó kell, vagy
21 x  egy tartályban naponta újramelegítve a 6kg-ot

ennyi só mellett lehet, hogy nem is kellene hozzá hypo