[Epitesz-barkacs] futoviz gazosodik

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2010. Okt. 1., P, 01:54:23 CEST

Sziasztok!

Mondjuk én is leginkább az utóbbira gondolok. Van azonban néhány méter
rézcső is a rendszerben, amit átalakításnál, konvektorcserénél tettem
be. Viszont úgy emlékszem, hogy ún. diffúziómentes csövek, talán ma
már nem is lehet mást kapni. Lehet, hogy érdemes lenne jövőre inkább
ötrétegűre cserélni a réz részeket?

A konvektorokat utoljára 6-8 éve leszereltem és kimostam, csúnya
fekete lé jött ki belőlük. A csöveket akkor nem mostam át, de jövőre
azt is megteszem.

Üdv
pi