[Epitesz-barkacs] pusztult indirekt

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Okt. 3., V, 00:48:45 CEST

Erdos Zoltan wrote:
> mert akkor nem lehet annyit kerni erte... :-)
> es veletlenul valaki megertene a muszaki leirast.. :-)
>
> ha beleteszel effelet egy sajat leirasba, akkor vagy rakerdeznek.. es
> elmondod, vagy nem kerdeznek ra, akkor lehet egy 0-at irni a szamla
> vegere... :-)

Ebben is sok igazság van.
Több évvel ezelőtt segítettem egy ismerős házaspárnak fűtő-hmv előállító
ketyerét venni. Az is ilyen volt, külön tartályban, asszem 80literesben készült
a melegvíz. Valami 450ezer Ft volt az ára az egésznek ezelőtt vagy 10 évvel.
Most döbbenek rá, hogy ez milyen baromi drága volt. Ha csak 5%-os éves
inflációval számolok, akkor is, 1,05^10=1,63 kb, tehát mai áron 733ezer lenne.
Vagy ilyesmi ára van ma is egy hasonló kütyünek?