[Epitesz-barkacs] pusztult indirekt

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Okt. 3., V, 13:16:45 CEST

vajk fekete wrote:
> azert alakult ki a nev, mert a tartaly, amiben melegviz keletkezik es
> tarolodik, az a boyler. innentol a boylernek kell valami jelzot
> kitalalni, ami a ketfele boylert megkulonbozteti.
>
> igy vannak a direkt futesuek, ahol a ho a boylerben keletkezik
> (villanyos, gazos), es vannak az indirektek, ahol a ho masutt
> keletkezik.

Végülis egye fene, elfogadom. Annak ellenére, hogy az a hő, ami a
villanyfűtéstől a bojlerben keletkezik, az is máshol keletkezik eredetileg, csak
átalakítják, hordozóközeget kap... De rendben van, a gázkazánban közvetlen
keletkezett hőt a víz útján át van szállítva közvetlenül a bojlerbe.

Mondtam korábban is, hogy egye fene, elfogadom, csak nem ismeretem ezt a
terminológiát.