[Epitesz-barkacs] szurkeviz volt pusztult indirekt

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Okt. 3., V, 16:23:48 CEST

PL  <pocsai at atme-net.hu> 2010.10.03. 16:00:30 +2h-kor írta:

> Ja  igen, kertes házas környezetben ne feledkezzünk meg a kútról, mint
> betáp lehetőségről. Ez a víz - háztartási méretekben - ingyen van, még
> ha  beszámojuk a vizkivétel kialakítási és fenntartási költségét, akkor
> is jóval olcsóbb valószínűleg, mint a csapvíz.

a vízműves óraleolvasók is pislogtak, hogy  "csak" havi 3m3, de
mondtam, hogy kút van, és a kék vízóraplomba is sértetlen,

és még "nincs kihasználva teljesen" a lehetőségeknek megfelelően :-(

a faluban már 25éve blöffölik, hogy lesz csatorna is (a szomszédos Gyálon
már van, a székesfővárosi faluban még nincs), de annak bevezetése
még jobban kihasználásra méltóvá teszi :-)