[Epitesz-barkacs] szurkeviz volt pusztult indirekt

k_tibor k_tibor at freemail.hu
2010. Okt. 4., H, 21:52:03 CEST

j> vajk fekete wrote:
> [...]

j> Az olvasottak után már én is! :-)

j> De belegondolva tényleg elég nagy g...ség bekötni az esővizet.

j> hjozsi

Éppen ma olvastam egy cikket, amiben egy vízműves panaszkodott, hogy a
magyarországi szennyvíz túl tömény. Egy nyugat-európai 2-3-szor annyi
vizet fogyaszt, mint egy magyar (bár a jövedelme arányában így is
tizedannyit költ rá). Ez nagyon megnehezíti a szennyvíz tisztítását, a
nyugaton bevált technológiákat emiatt nem is lehet egy az egyben
átvenni.
Akkor miért is baj, ha néha egy kis esővízzel higítják?

k_tibor