[Epitesz-barkacs] vorosiszap Re:szurkeviz volt pusztult indirekt

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Okt. 5., K, 14:55:07 CEST

Hofferek Attila wrote:

> És a sugárzás?

Hát ez egyszerű: ha sikerül, akkor azok tekintete sugároz a boldogságtól,
akiknek ez volt a feladatuk. :-)

Különben szerintem ez a sugárzás túl van misztifikálva. Fő, hogy ne belülről,
tök közelről sugározza az erre érzékeny sejteket (ne a testben legyen lerakódva
a bomló nehézfém vagy mittudomén, mi), ami kívül van, az akkor se fog bajt
csinálni, ha az ágya az ilyen anyagból készült anyagon van.

Az ember végülis eléggé úgy jött létre, hogy mindig volt valamekkora
háttérsugárzás. Még olyat is olvastam asszem (remélem, nem tévedek), hogy amikor
voltak a japán atombomba robbantások, utána a megbetegedések nem aszerint
csökkentek, ahogy a távolság ettől nőtt, hanem volt egy meglepően kisebb
távolság, ahol a legjobbak voltak az esélyek a megbetegedések elkerülésére.
Tehát nincs kizárva, hogy az élet szempontjából nem a háttérsugárzás (ami mindig
mérhető) az optimum, hanem kicsit több.

Hogy ez igaz-e, azt nem tudom, meg kéne valakitől kérdezni, aki piszkosul ért
hozzá, de van benne logika. Azt pl mindenki tudja, hogy a rákos sejtek
mindenféle vad hatásokra érzékenyebbek, mint az egészségesek. Pl sugárzásra,
hőre, vegyi anyagokra. Terápiák is vannak ilyen alapon ugye. Tehát lehet, hogy
kisebb éppen a rák kockázata, ha a sugárzás valamekkora, úgy is mondhatnám, hogy
a kockázat-sugárzás függvénynek van lokális minimuma. De állítani semmit se
merek! :-)