[Epitesz-barkacs] szurkeviz volt pusztult indirekt

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Okt. 6., Sze, 10:40:02 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Ahogy írtad, itt tud legkönnyebben szétnyílni.

Nem, én pont azt írtam, hogy itt kellene a legjobban tartson, hiszen a kifelé
történő elmozdulás ellen a merőlegesen álló másik fal is tart, ami ekkor
hosszirányban van igénybevéve.

> Esetleg itt volt alatta a legcsúszósabb a talaj.
> A vasútvonal is épp ezen az oldalon futott mellette. A rideg anyagú
> gátnak az évtizedes vibráció sem válhat hasznára - bár manapság már
> alig van forgalom ezen a vonalon.

Erről eddig nem is hallottam, mármint hogy ott volt vasútvonal is. Megnéztem,
tényleg!
Na de akkor is, miért pont a sarok?
Lehetne mondani, hogy a vasúti töltés felőli oldal pont a vasúti töltés miatt
kapott egy plusz támaszt, de a rá merőleges oldal, amerre a szántóföld van,
inkább ki kellett volna, hogy nyíljon középen!

ja, hogy itt meg nem kapta meg a vasút miatti rezgéseket?
Hát ez már logikusabb.

> Szerintem itt most az összes létező szakértő vizsgálódni fog, ez
> kiemelt projekt lesz, teljes joggal.

Kíváncsi vagyok, miket hoznak ki. Abban nem hiszek, hogy nem fog sok, különböző
érdek belejátszani.