[Epitesz-barkacs] szurkeviz volt pusztult indirekt

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Okt. 6., Sze, 10:05:08 CEST

jhidvegi írta 6 Oct 2010  9:59 levelében:
>  talán modellkísérletekkel is be lehet bizonyítani, hogy
> semmiképpen nem a saroknak kellett volna elindulnia ezen a módon.)
Ahogy írtad, itt tud legkönnyebben szétnyílni.

Esetleg itt volt alatta a legcsúszósabb a talaj.
A vasútvonal is épp ezen az oldalon futott mellette. A rideg anyagú
gátnak az évtizedes vibráció sem válhat hasznára - bár manapság már
alig van forgalom ezen a vonalon.

Szerintem itt most az összes létező szakértő vizsgálódni fog, ez
kiemelt projekt lesz, teljes joggal.

Üdv

szepygab
http://jokaja.hu