[Epitesz-barkacs] gombakku regener

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Okt. 7., Cs, 21:49:19 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.10.07. 13:05:09 +2h-kor írta:

> Nekem is ilyenek vannak, és simán beraktam LR44-eket, így nem is felejtenek.

no, elemet kivettem, konnektorba bedugtam, mérni azért mér,
de a fogyasztásmérőről az LR44 felé nem megy ki semmi
(tehát feszültségentartás sincs)

kicsavaroztam a szerkezetet, van olyan benne, hogy +BAT
+5V +12V (a kijelző lapja és az "alaplap" között 10dróton szaladgálnak
a jelek) meg GND, szóval

+5V -ról  egy dióda és 1 ellenállás egy 3,6Voltos akkura ( van egy NiMh
550mAh-s
amit egy 100-asért vettem ) olyan csepptöltés jellegű mA-rel pofozgatva
( 20 - 25mA  )?