[Epitesz-barkacs] gombakku regener

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Okt. 8., P, 00:33:41 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> no, elemet kivettem, konnektorba bedugtam, mérni azért mér,
> de a fogyasztásmérőről az LR44 felé nem megy ki semmi
> (tehát feszültségentartás sincs)

Vagyis megmérted konnektorba dugva, hogy mi van az elem helyén, és nem találtál
semmit?
A kérdés, hogy ha bent van az elem, de nincs konnektorba dugva a cucc, a kijelző
mutat valamit?

> kicsavaroztam a szerkezetet, van olyan benne, hogy +BAT
> +5V +12V (a kijelző lapja és az "alaplap" között 10dróton szaladgálnak
> a jelek) meg GND, szóval

Hát így nem tudok hozzászólni.

> +5V -ról  egy dióda és 1 ellenállás egy 3,6Voltos akkura ( van egy
> NiMh 550mAh-s
> amit egy 100-asért vettem ) olyan csepptöltés jellegű mA-rel
> pofozgatva ( 20 - 25mA  )?

Ez már nem a szerkezet része, hanem ezt tennéd?
Biztos, hogy az elem helyén nem kell 20mA, csak valami pár mikroamper.