[Epitesz-barkacs] gombakku regener

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Okt. 8., P, 01:25:38 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.10.08. 00:33:41 +2h-kor írta:

> Vagyis megmérted konnektorba dugva, hogy mi van az elem helyén, és nem
> találtál  semmit?

20Voltos állásban nulla voltot mutat

> A kérdés, hogy ha bent van az elem, de nincs konnektorba dugva a cucc, a
> kijelző  mutat valamit?

ha benne van a gyöngülő elem, akkor az LCD kijelző egyre vaksibban olvasható
le, de
ha bedugom a konnektorba, akkor is a gyöngülő elem  hajtja vaksi módon az LCD
kijelzőt

kivettem az elemet, és úgy dugtam a konnektorba, akkor az LCD jól ment
a hálózatról, de
van  2db döglött LR44-em is, és a bedugott műszerbe beletettem a
2döglöttet, erre az LCD kijelző azonnal "elvakult"

szóval észreveszi, hogy van-e benne gombelem, és ha van, az LCD kijelző
táplalását a gombelemre kapcsolja

> Hát így nem tudok hozzászólni.

> Ez már nem a szerkezet része, hanem ezt tennéd?

igen, ez már berhelés lenne

> Biztos, hogy az elem helyén nem kell 20mA, csak valami pár mikroamper.

oké, köszi