[Epitesz-barkacs] gombakku regener

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Okt. 8., P, 11:50:29 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> Button Battery Cross Reference Guide
> www.maxell-usa.com/getpdf.aspx?id=34&type=support
>
> találtam SR44W és SR44SW  (méretre azonos, de 1,55V és
> 165mAh)
>
> ezek között az LR44  alkáli és nem ezüstoxid
>
> az orczy meg ezüstöt ír  az alkálisra, mi az igazság náluk?

Szerintem neked ezzel kevéssé kell most foglalkoznod, mert ez nem olyan hely (a
mérőkéd), amiben az elem ki van kapacra használva. Itt csak a feszt kell neki
megadnia, és szerintem ha jót (újat) rax be, akár ilyet, akár olyat, és folyton
a konnektorban tartod a cumót, mindig jó lesz. Talán 20mAh is elég lenne, ha
létezne olyan. Csak arra az időre kell helytállnia az elemnek, amíg kihúzod,
mert máshova akarod bedugni.

Ha az elemnek semmi köze nem lenne a hálózathoz, akkor az történne, hogy a
kijelző szépen mutatna bedugva, és csak kihúzva lenne halvány. De még ez se
biztos. A biztos az, ha kipróbálod. Sokáig fog tartani, évekig. :-) Mármint a
próba. Esetleg ha van kettő is, akkor egyet a konnektorban tartasz, egyet meg
nem, és a kettőt össze lehet vetni.