[Epitesz-barkacs] gombakku regener

(G)feri mekk-elek at freeweb.hu
2010. Okt. 8., P, 11:57:56 CEST

Kedves Mágus!

2010. október 8., 11:03:07, írtad:

> Button Battery Cross Reference Guide
> www.maxell-usa.com/getpdf.aspx?id=34&type=support

> találtam SR44W és SR44SW  (méretre azonos, de 1,55V és
> 165mAh)

> ezek között az LR44  alkáli és nem ezüstoxid

> az orczy meg ezüstöt ír  az alkálisra, mi az igazság náluk?

Bocs,   esetleg   csak   este  tudok utána nézni, lehet, hogy az Orczy
link, illetve amit tartalmaz,
nem   korrekt, akkor elnézést, csak a googleból kapásból  linkeltem  be,  az  LR44  -et  én  úgy
értelmeztem,  hogy  azt  a  méretet jelöli amelyet helyettesít  (   11.6 x 5.4
mm).  Valóban  az  ezüstoxid  gombelek 1,55V-osak és pl. a maxellnál SR
-rel   (SILVER)   kezdődnek   és   van   általában   belőlük  többféle
terhelhetőségű  azonos  méreten  belűl  is. Amúgy( ez  kb. 10 évvel
ezelőtti   tapasztalat)   pont  a  maxell  volt  az  ami  valamennyire
utántölthető volt.
--
Üdvözlettel,
 (G)feri                            mailto:mekk-elek at freeweb.hu