[Epitesz-barkacs] gombakku regener

(G)feri mekk-elek at freeweb.hu
2010. Okt. 8., P, 16:39:56 CEST

Kedves Mágus!

2010. október 8., 11:03:07, írtad:

> www.maxell-usa.com/getpdf.aspx?id=34&type=support

> találtam SR44W és SR44SW  (méretre azonos, de 1,55V és
> 165mAh)

> ezek között az LR44  alkáli és nem ezüstoxid

> az orczy meg ezüstöt ír  az alkálisra, mi az igazság náluk?

Beszéltem  az  Orczyval.  Hibás  valóban  az általam figyelmetlenűl belinkelt  terméklapjuk, köszönik az
infot, le is veszik majd  -közölték.

 http://orczy.webshop.co.hu/index.php?Oldal=adatlap&Id=termek_1827_12900.1.jp

 A csomagolásban valójában LR44 alkáli elemek annak. Ezüstoxidban jelenleg nincs
 nekik.

 Googlen  egyébként  találni ezüszoxidot  bőven  cca  200Ft és csillagos ég között
 (Sini pl.: varta V13GS:  br. 575 Ft/db

 http://www.argep.hu/main.asp?sucheall=sr44&min=&max=&x=18&y=2

 Nem  a reklám helye, de örülök, hogy keresgéltem a téma kapcsán, mert
 találtam    ezt  az  alábbi   céget,  amelyik nincs is messze tőlünk.
 Felhívtam Őket, léteznek, egyeztetés  után akár személyesen is kiszolgálnak:

 http://elemnagyker.addel.hu/products.php?prcategory=13334

--
Üdvözlettel,
 (G)feri