[Epitesz-barkacs] vorosiszap megint

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Okt. 8., P, 15:19:38 CEST

Zsolt wrote:
> bennem az fogalmazódott meg, hogy ez az egész szándékos volt.

ez összeesküvés elmélet, az egyik fajta, én is erre gyanakodtam: robbantásra.

> ugyanis, a cég már a veszteségessé vált egy ideje, pedig az alumínium
> szerintem nem egy veszteséges üzletág, főleg ha bánya is tartozik
> hozzá. valószínűleg megint fillérekért akarják eladni az egészet.

ez nem logikus. Ha veszteséges, akkor nem éri meg hatalmas kártérítési szart a
nyakába vennie. Ez magáncég, nem állami. Ha már eladás, jobb lett volna
drágábban.

Itt nem folyt alumíniumgyártás. Ez az egész már leállt. Főleg aluoxid gyártásról
van szó, amit roppant széles körben használnak a smirglitől a kozmetikumokon át
a jóég tudja, mimindenben.

> erre kitalálták, hogy kiöntik a két falut és mivel már ott úgyis
> szennyezett a terület így rehabilitáció címén megszerzik azt is,
> persze fillérekért, aztán építgetnek ezt-azt meg kicserélik a földet

Logikus, de nem tartom valószínűnek.

Engem most elsősorban egy ilyen, eddig fel nem derített gátterhelési lehetőség
izgat, ami megfelel a vasúti tengelytörésnek.

A másik, ami érdekel, hogy ha megváltoztatják a jogi környezetet, abból az
következik, hogy a régi nem volt jó (megintcsak egy tanulási folyamat). Ergo az
új alapján a régi szerint dolgozókat nem lehet felelősségre vonni, akár az
üzemeltetésben, akár az ellenőrzésben dolgoztak.

Szóval ez a két momentum izgat, erre fogok figyelni, hogy alakulnak majd a
fejlemények. Amellett, hogy bűnbakot biztos fognak találni. Részvétem neki,
akárki is lesz az.