[Epitesz-barkacs] vorosiszap megint

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Okt. 8., P, 15:31:27 CEST

SZIGETI Szabolcs wrote:

> Vagy ürgebőrbe öltözött békaemberek, nem?

:-) Lehet robbanó tölteteket időzíteni is. De most már semmi ilyen
összeesküvés-elméletnek a fejemben nem adok helyt, max viccelésileg.

> http://www.fn.hu/belfold/20101008/eros_szel_is_okozhatta/

Az erős szél itt nagyon marginális. Többször is emleget valami eddig fel nem
tárt, jó nagy erőt, amit addig kéne próbálni kikutatni, amíg a nyomok még
megvannak.

Hát szóval asszem nem lőttem nagyon mellé az agyalással.