[Epitesz-barkacs] TV bajom van

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Okt. 10., V, 20:40:14 CEST

SZIGETI Szabolcs  <szigi at ik.bme.hu> 2010.10.05. 15:24:18 +2h-kor írta:

> Hali!
>
> Szerintem találomra nem érdemes nagyon tekergetni a dolgokat. Ha csikos,
> akkor az nem hiszem, hogy fókusz probléma, hanem szinte bármi más is lehet.
> Tovább lehet, hogy ami fókusz problémának nézel, az valójában konvergencia
> probléma (szétcsúsznak a színek egymástól), ahhoz meg mást kell tekergetni.
>
> Fotót nem tudsz adni a jelenségről?

sajnos nem jött össze a fotózás, de kerestem szakirodalmat, ahol elvileg
a képhibákat elemezték:
TV Képhibák, Bencze Tibor László, Műszaki Könyvkiadó, 1971,
le is töltöttem, végig is néztem a képeket, de a 40évvel ezelőtti
fekete-fehér gépeken mintha más lenne :-(

kissé változott a probléma

a kép függőleges csíkozású lett, világosszürke-sötétszürke
váltakoznak, a világosszürke csíkban színes helyett  fekete-fehér
és negatív képben (fekete arc, fehér haj)