[Epitesz-barkacs] vorosiszap megint

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Okt. 11., H, 05:17:48 CEST

Pataki István  <pataki.istvan at freemail.hu> 2010.10.11. 02:51:39 +2h-kor írta:

> Sziasztok!
>
> Köszönöm, hogy megosztottad a linket! Láttam ugyan a tv-ben, de nem
> volt fajsúlyos a hír, gondolhatták, nem ez növeli a nézettséget.. Jól
> emlékszem, az árvíznél is odavitték a rendőröket menteni, aztán nem
> adtak nekik enni? Ennyi idő nem volt elég az illetékeseknek, hogy
> tanuljanak?

olyan magas szinten ész nincs, olyan magas szinten 5000ember
halála is csak "harci veszteség".
sok évvel ezelőtt egy tűzoltó egy Baross utcai (Bp 8ker) tetőprobléma
elhárításakor leesett és meghalt.
még a fekete nejlonnal való letakarást sem tették meg, de a bakancsot már
levették a lábáról, veszteségelhárítás okából

ilyen mentalitás után már nem csodálkoztam azo, hogy

kolontáron volt, hogy a kárelhárítási vezérektől az egyik kisember kérdezte,
hogy
miért nem tesznek semmit, az meg mondta, hogy "idehívtunk akadémikusokat
és akik most fogják elemezni a vörösiszapot, hogy mi van benne, hogy
aztán kitalálják, hogy mit kellene tenni"

kisember kérdése volt erre: "hatvan éve senki nem is tudja, hogy mi van benne?
hát ez nagy szégyen"

én adnék nekik a "veszélytelen vörösiszapból" iszappakolást, és az utolsó
útjukra szívesen el is  kísérném

az akadémia tagjai pl. 500.000HUF-ot kapnak havonta,
aztán valamelyik mondta, hogy ez a vörösiszap veszélytelen,
és adnék neki is vörösiszappakolást, és az utolsó útjára őt is szívesen
elkísérném