[Epitesz-barkacs] vorosiszap megint

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Okt. 11., H, 08:01:58 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> olyan magas szinten ész nincs, olyan magas szinten 5000ember
> halála is csak "harci veszteség".
> sok évvel ezelőtt egy tűzoltó egy Baross utcai (Bp 8ker) tetőprobléma
> elhárításakor leesett és meghalt.
> még a fekete nejlonnal való letakarást sem tették meg, de a bakancsot
> már levették a lábáról, veszteségelhárítás okából

Ezt nem hiszem el. Azt inkább, hogy valakik lelopták a bakancsot, de hogy a
kollégák vették volna le, vagy bárki ilyen okból, ez nagyon rosszindulatú
felvetés!

> és akik most fogják elemezni a vörösiszapot, hogy mi van benne, hogy
> aztán kitalálják, hogy mit kellene tenni"
>
> kisember kérdése volt erre: "hatvan éve senki nem is tudja, hogy mi
> van benne? hát ez nagy szégyen"

Ez is rosszindulattól forr. Nem ugyanaz technológiai okokból tudni valamit, vagy
kiömlés esetén az egészségügyi szempontok szerint megnézni, mi az ábra.

Nem kell elfelejteni azt sem, ami felvetődött, hogy illegálisan is rakhattak
bele ezt-azt, ami ha kiömlik, kiderülhet így.

Javaslatom: több jóindulatot! Épp eléggé szar ott a helyzet, akik ott dolgoznak,
nem irigylésreméltó körülmények között, meg éjjel-nappal, szerintem több
tiszteletet érdemelnek, akárkik is azok.

Itt nem csak melósokra, gépkezelőkre van szükség, hanem szakértőkre is. Ma
hallottam, hogy egy 5 főből álló nemzetközi szakértői csapat is érkezik a
kormány kérésére. Olyanok, akiknek nagy gyakorlatuk van a vörösiszappal
kapcsolatban. Ezt csak üdvözölni tudom. Bárhol, bármilyen probléma megoldásában
jó lenne, ha szakemberek is közreműködnének, főleg, ha veszélyes vagy nagy kárt
okozó dologról van szó. Ha pl egy ház bontásakor vagy ellenőrzésekor,
irányításakor van ott szakember, aki tényleg ért a dolgához, nem omlana össze pl
a belvárosban egy komplett ház.