[Epitesz-barkacs] Külső- belsőhőmérő ( vezetékes )

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Okt. 11., H, 14:54:52 CEST

melegvizes csöveken  az előremenő és visszatérő ágak hőfokát szeretném mérni
ehhez 2db vezetékes jeladó is jó lenne

a  neten eddig 2vezetékes jeladót még nem találtam, ezért arra gondoltam,
hogy  2 db ilyen ketyerét  vennék, ez így 3ezerHUF-ból akkor is meg lenne
( talán az alkatrészeket sem kapnám meg ennyiért...)

*********************
http://www.flexiobt.hu/grafika/kepek/1949t.jpg
--------
Külső- belsőhőmérő ( vezetékes ) 02101
Szobai hőmérő, jól látható, kontrasztos kijelzővel, melyhez külső hőmérséklet
jeladó tartozik 3m vezetékkel.

- Belső hőmérséklet: -10-től 50°C-ig, 0,1 fokos felbontásban.
- Külső hőmérséklet: -50-től 70°C-ig, 0,1 fokos felbontásban.
- Mérési pontosság: +-1°C.
- Minimális és maximális hőmérséklet tárolás.
- Méretek: 88x52x12mm. Táp: 1x1,5V, LR44 típusú gombelem ( tartozék ).

a jeladónak a  vízcsőhöz való rábiggyesztésére  ruhacsipeszes
rászorítást gondoltam, de a jeladó és a cső közötti jó kontaktust
mivel kellene megoldanom?