[Epitesz-barkacs] esocsatornavas hajlitas in situ

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Okt. 10., V, 23:51:16 CEST

vajk fekete wrote:

> mekkora laposvasbol kellene indulni? 25-30 szeles eleg lenne? azt
> melengetes nelkul nem tudom meghajlitani, ugye?

Satu kérdése, én itt bármikor meg tudom hajlítani a 150-es satuban. De mivel
úgyis kell ugye hegeszteni, semmi akadálya, hogy mindkét keresztbe vasdarabot
hegesztéssel rögzítsd a hosszú laposvashoz. Valahogy a rajz szerint kellene,
hogy a keresztmetszet ne legyen kicsi sehol.

Nem kell feltétlenül merőlegesnek lennie, ahogy a helyzet kívánja.
25x5-ös is jó szerintem, meg a 30x5-ös is, amit otthon találsz a lomosban (ha
van lomos).

A non-text attachment was scrubbed...
Name: csatornavashajlito1.gif
Type: image/gif