[Epitesz-barkacs] esocsatornavas hajlitas in situ

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2010. Okt. 11., H, 02:23:42 CEST

Sziasztok!

Valamire vigyázz! Úgy alakítsd ki a szerszámot, hogy a csatornavas
végén levő visszahajtásnak (ha van) támaszkodjon, nehogy megcsússzon
az ív mentén, mert ahogy elgondolom a technológiát, ez a mozgás éppen
a faltól elfelé mutat! A beavatkozáshoz valószínűleg mégis le kell
szedni a csatornát, tehát még érdemes agyalni, hátha elkerülhető
lenne.

Üdv
pi