[Epitesz-barkacs] motoros gurulos utcai autobejaro kapu

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Okt. 12., K, 14:19:08 CEST

hali

kellene csinálnom egy motoros gurulos utcai autobejaro kaput.

még a tél előtt legalább a megvezető sínt meg kellene betonoznom, mert a
kerítés fele a kapuig már a nyáron elkészült, de ez a rész még nem és
így a járda sincs rendesen megcsinálva és nem akarok a télen bukdácsolni
a gödrökön.

maga a kapu akár jövőre is ráér, mert a régi rozoga kaput raktam most
vissza.

kétszárnyú kaput nem szeretnék.

A függesztett kapu ide szerintem nem jó, mert a kapu nyílás irányába
közvetlen a kapu mellett van a személybejáró kapu is, így nincs hely
semmilyen tartó konzolnak sem.

több helyen láttam, hogy egy hosszú vascsövet tesznek megvezetőnek, amin
vagy PA vagy vas kerek gurulnak.
erre gondoltam én is, de milyen vastag legyen az a vascső? mert a vascsövek
ára nem ócsó és számításom szerint kellene belőle majd 9 méter.
nekem itthon vannak colos cső darabok melyeket összehegesztek.
ez jó lehet ehhez ?
mennyire álljon ki a betonból a cső ?
hogyan csináljam, hogy néhány év alatt ne töredezzen a beton a cső mellett ?

hogyan tudom megakadályozni, hogyha valaki megemeli a kaput akkor ne
tudja a sínről leemelni ?
mondjuk lesz a kapu vagy 150-200 kg.... és a zárásnál, meg a másik felén is
lesz támasztó felül, de 4.6 méteren hajlik annyit a 40*60 zártszelvény...

2 vagy 3 kerék legyen a kapu alatt ? tekintve, hogy 4.6 méter széles.

minden egyéb 5letet szívesen várok.

köszi

zsolt