[Epitesz-barkacs] motoros gurulos utcai autobejaro kapu

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Okt. 12., K, 14:26:16 CEST

szia,

ha mellette szemelybejaro van, akkor a nem fuggesztett sem ertem hogyan fer el.
amikor nyitva a kapu, akkor eltakarja a szemelykaput?

ahol ilyet lattam, ott 3/4-es cso volt leteve. anyumnal kb 40-es szogvas van.
azert jo, mert nincs benne a betonban egyaltalan, a szelere hegesztett fulekkel
van lecsavarozva. kicsit ugrik rajta a kocsi, de nem veszes. cserebe mivel eles
a  teteje, a rafagyott jeget, havat, barmit siman tolja le rola a kerek, nem
siklik ki soha.

ha olyan hosszu, inkabb az lesz a kerdes, hogy a kozepet benyomva/kisiklatva
osszebbhuzodik annyit a ket vege, hogy kijon a zarbol. persze kampos nyelvu zar
az alap, de ki tudja mennyit bir az.

kritikus lesz az is, hogy amikor 20cm-re van nyitva, akkor alul fogja a kerek, a
masik vegenek tetejet a megvezetes, viszont ez a 4.6x2m szerkezet mozog annyit,
hogy a zar feloli felso sarka libeg mint allat, nem talal a helyere.

vajk