[Epitesz-barkacs] motoros gurulos utcai autobejaro kapu

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Okt. 12., K, 14:34:25 CEST

vajk fekete wrote:

> kritikus lesz az is, hogy amikor 20cm-re van nyitva, akkor alul fogja
> a kerek, a masik vegenek tetejet a megvezetes, viszont ez a 4.6x2m
> szerkezet mozog annyit, hogy a zar feloli felso sarka libeg mint
> allat, nem talal a helyere.

Ez megoldható, de nem vékonyka anyagokkal. Csavarásra keményen ellenálló
idomoknak is kéne benne lennie. Legjobb talán valami cső, de vádlivastagságú kb.
A zártszelvény sokkal elcsavarhatóbb, ha jól tudom.

Térbeli szerkezetet is lehet csinálni, ami ellenáll a csavaró igénybevételnek,
de nem hinném, hogy ilyenre volna Zsoltnak ingerenciája. :-)