[Epitesz-barkacs] fagyallo gipsz

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Okt. 14., Cs, 21:36:12 CEST

Ja, eszembe jut az egészről: ma jártam egy cégnél, ahol szintén ilyen gördülő
kapu van. Megnéztem az autó ablakából, hogy is van. Hát valami 20-as köracél
vagy esetleg félcollos cső van teljesen a beton felett, és valamihez, ami a
betonban van, szakaszosan oda van hegesztve.

Másrészt meg ez is jó széles kapu, kamion is be tud menni, és nem sokat
vacakoltak vele, hogy húdecikilesz, ha ki akar a kapu vége dőlni. Nem akar.
Semmi különösebb anyag nincs benne, zártszelvény, nem brutál. Mondjuk nem
szálltam ki meglengetni, amikor még épp nem csukódott be. Jellemzően senki nem
nyúl hozzá sosem, csak komótosan megvárják, míg kinyílik meg becsukódik.