[Epitesz-barkacs] fagyallo gipsz

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Okt. 14., Cs, 21:47:53 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Vájá tényleg. Mi a szar annak a löttygyártónak a neve? megvan murexin.
> de van lb knauf, meg cimsec is.

Én csak hülyéskedtem, nekem be lehet adni, hogy a ceresitnek van a páramentesítő
akármin kívül kötésgyorsítótól a kamionig, a videolejátszótól a terepjáróig
bármiféle terméke. :-)

Mér, a hyunday is gyárt monitortól az autókig minden szirszart, nem?
A ceresit-től nekem van (ha el nem tévesztem) autóklímához meg mindenféle
klímához való gomba- és egyéb mikroorganizmusölő spray vagy mi, amiben az a
speciális, hogy ha berakom az autóba, és lenyomom, akkor otthagyhatom, kiürül az
egész... Nekem nem arra kellett, de ez érdekes ez az úgymaradó gombú flakon.