[Epitesz-barkacs] levegomelegito

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Okt. 16., Szo, 19:24:52 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.10.16. 17:11:12 +2h-kor írta:

> Aha, szóval ez lenne a cél!
>
> Ha ügyes vagy, akkor elolvad a kazán. :-)
>
> Azért nem értettem, mert azt írtad, hogy ezt a füstkevert csövet
> lehőszigetelnéd, innentől nem értettem az egészet.
>
> Biztos jó ötlet ez az ellenáramú levegő-előmelegítés, de az is biztos, hogy
> ez
> az 1m jelentéktelen. Szellőzőkkel kapcsolatban számolgattam már ilyesmit, és
> sokkal szerényebb légáramú ellenáramú hőcserélőre, ami sokkal nagyobb
> hőátadó  felületű per méter, sokkal nagyobb hossz adódott.
>
> Jó lenne tudni, mi az ábra azoknál a kondenzációs kazánoknál, amiknél -
> [...]

igazából  a rajz szerinti "füstemésztő"  140W segédenergiával  ( 1 mosógép-
szivattyúval )  szilárdtüzelésű kazánnal
most még csak 6kW-ig azt csinál amit én gondoltam, de ha az Eurika mosógép-
szivattyúja  helyett  egy keringetőszivattyúval és a jelenlegi 2 vízszóró
helyett
3 szórót beállítok, akkor már 25kW-ig is jó lesz

a füstemésztő kb 25liter vízzel 6celsius környezetben 35celsiusfokos
segédhőfolyadékot is csinál  6kW-os állapotú kazánfüstből