[Epitesz-barkacs] levegomelegito

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Okt. 17., V, 09:42:32 CEST

Hofferek Attila wrote:

> De az miért baj ha látják? Itt Budaörsön annyira szoktak néha tüzelni,
> hogy fulladok meg az utcán. Olyan szívesen odaszarnék az ilyenek
> kapujába. Sok paraszt falun érzi magát...

Látod, hogy mégis baj?!
Szóval az nem mindegy, hogy honnan jön a füst.
Régen minden ház kéményéből jött, megszokott volt.
Ma is jöhet elvileg, de kéményből.
Udvaron akárhogy tüzelni már nem akárhogy és főleg nem akármikor lehet. Ha nem
dobnak fel, nincs baj, max mérgelődnek, ahogy te is. Na de Mágusnál ezügyben
elég feszesek a viszonyok (hogy érdekesen fogalmazzak). Itt elég ferdén fingani,
és már megy is a feljelentés, ha jól sejtem. :-)