[Epitesz-barkacs] levegomelegito

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Okt. 17., V, 15:27:57 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.10.17. 09:42:32 +2h-kor írta:

> Látod, hogy mégis baj?!
> Szóval az nem mindegy, hogy honnan jön a füst.
> Régen minden ház kéményéből jött, megszokott volt.
> Ma is jöhet elvileg, de kéményből.
> Udvaron akárhogy tüzelni már nem akárhogy és főleg nem akármikor lehet. Ha

A fenti felhatalmazással élve a Fővárosi Közgyűlés megalkotta a 39/2010. (VII.
22.) Főv.
Kgy. rendeletet, a Budapest Főváros szmogriadó-tervéről szóló 69/2008. (XII.
10.) Főv. Kgy.
rendelet módosításáról és teljes körűen szabályozta a főváros vonatkozásában
az avar és kerti
hulladék égetésének rendjét. A fővárosi rendelet 2010. augusztus 6. napján
lépett hatályba.

aki ehhez a Főv kgy rendelethez hozzáférne, az segítsen azt közkinccsé tenni,
azt hiszem sokunkat érintene
------------------------

van-e olyan rendelet a fővárosban, hogy a kertben bográcsozni, grillezni
szabad-e?

ha igen, akkor meg is van oldva :-)

> nem
> dobnak fel, nincs baj, max mérgelődnek, ahogy te is. Na de Mágusnál ezügyben
> elég feszesek a viszonyok (hogy érdekesen fogalmazzak). Itt elég ferdén
> fingani,  és már megy is a feljelentés, ha jól sejtem. :-)

a mi falunkban ezt találtam

A L A P R E N D E L E T
Budapest XVIII. kerület Pestszentlőrinc-Pestszentimre Önkormányzat
Képviselő-testületének 28/2010. (IX. 14.) önkormányzati rendelete
az avar és kerti hulladék égetésének szabályozásáról szóló - 2/1994. (I. 20.)
önkormányzati rendelet hatályon kívül helyezéséről
Budapest XVIII. kerület Pestszentlőrinc-Pestszentimre Önkormányzat
Képviselő-testülete a
helyi önkormányzatokról szóló 1990. évi LXV. törvény 16. § (1) bekezdésében
kapott
felhatalmazás alapján, figyelemmel a környezet védelmének általános
szabályairól szóló
1995. évi LIII. törvény 48. § (4) bekezdés b) pontja és az (5) bekezdés
rendelkezéseire az
alábbi rendeletet alkotja.
1. § Az avar és kerti hulladék égetésének szabályozásáról szóló 2/1994. (I.
20.)
önkormányzati rendelet hatályát veszti.
2. § Jelen rendelet 2010. szeptember 15. napján lép hatályba.
Budapest, 2010. szeptember 9.
dr. Váczi-Balogh Zsuzsanna s.k.
címzetes főjegyző
Dr. Mester László s.k.
polgármester
Indokolás
1. §-hoz: A rendelet hatályon kívül helyezését a környezet védelmének
általános
szabályairól szóló 1995. évi LIII. törvény (továbbiakban: Kt.) 48. § (5)
bekezdésének
módosítása indokolja, miszerint az avar és kerti hulladék égetésére vonatkozó
szabályok
témakörében kerületi rendelet nem alkotható.
Ugyanezen paragrafus 2010. március 1. napján hatályba lépett (5) bekezdése úgy
rendelkezik, hogy a téma szabályozása Budapesten a Fővárosi Közgyűlés
hatáskörébe
tartozik.
[...]

2. §-hoz: A hatályba léptető rendelkezést tartalmazza.
Budapest, 2010. szeptember 9.
dr. Váczi-Balogh Zsuzsanna s.k.
címzetes főjegyző
Dr. Mester László s.k.
polgármester
A rendelet kihirdetésének dátuma: 2010. szeptember 14.
dr. Váczi-Balogh Zsuzsanna
címzetes főjegyző