[Epitesz-barkacs] levegomelegito

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Okt. 17., V, 15:47:59 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.10.17. 09:40:37 +2h-kor írta:

> Ez a vízpermetezéses móka további kérdést vet fel.
>
> Ha a kertben nem is füst száll fel, hanem gőz, mert ha kint hideg van, és
> van
> egy 35 fokos vízzel lehűtött égéstermék, akkor annak jókora víztartalma
> lesz,
> ami kilépve már elég látványos is lesz. Hiába zömmel gőz, akkor is.

az általam kitalált ketyere vízlecsapató ketyere jelenleg egy
EURIKA mosógép üstje, ennek alul van egy mosógépürítője
és a mosógépürítő szivattyúja gyárilag, meg szűrő, meg
ami egy mosógépben létezik

a körbeforgatott  viz hőjét télen el lehet használni pl. áttelelő
növényeknél egy kis üvegházban, vagy más hőcserélőben

a fatüzelés enyhén savas, ezt pedig pl. a mosásnál keletkező
lúgos anyagot közömbösíti