[Epitesz-barkacs] viztisztito vasas lottyhoz

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Okt. 18., H, 17:03:50 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a fűtéshez lágyított vizet szoktak, de ez az ioncserélés 100literes
> méretben az akvaristák témája, erre is rákeresek

Dehogy! Az iparban rengeteg ioncserélt, sőt, RO vizet is használnak. Én pl a
kőházy nevű cégnél szoktam ilyesmit venni. Van 5 meg 20 literes műanyag kannában
is. Lényeg, hogy ne benzinkútnál, mert az qrvadrága.

> pl
> Nagy mennyiségű vas-terhelés esetén a KLINOMANGÁN- BBC-NAE3
> szűrőtöltet előtt levegőztetni kell a vizet és a kipelyhesedett
> vas-hidroxidokat homokszűrővel ...
> www.geoproduct.hu/klinomangan.php

Szóval látod, hogy vannak megoldások. Persze ezek mintha a már vasasodott víz
megtisztítására lennének, az inhibítorok meg arra, hogy ne báncsa :) a vasat a
víz oxigéntartalma.