[Epitesz-barkacs] viztisztito vasas lottyhoz

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Okt. 18., H, 23:12:38 CEST

Lord Hamilton wrote:
> Nos, mi a gőzmozdonyban anno sima trisót alkalmaztunk vízlágyításhoz.
> Az itthoni fűtőrendszerbe is szoktam önteni egy zacsival, ha valami
> miatt lecseréltem a vizet benne.
> Mérési eredményekkel nem szolgálhatok.

Érdekességet olvastam a trisóról a wikin. Élelmiszerekben is használják mind a
három formáját.
Ha ez tényleg alkalmas vízlágyításra, akkor lehet, hogy a határérték (napi
70mg/testsúlykg) alatt mélyen alkalmas lehet arra, hogy csapvizet meglágyítson
annyira, hogy ne okozzon az edényeken vízkövet, a tea tetején se ússzon a
szmötyi?