[Epitesz-barkacs] foldi digitalis erdekesseg :-(

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Okt. 19., K, 15:14:02 CEST

János Zakó  <janoszako at gmail.com> 2010.10.19. 11:28:02 +2h-kor írta:

> Pl. Pécsről a 52-es és 67-es csatornán jönnek az adók. A két duna jön
> magasabb frekvencián és a jel is jóval alacsonyabb. Az antenna nyeresége és
> az erősítő erősítése elvileg nem változik ennyit (nem mértem).
> Amit mértem, hogy az 67-es csatornán 30%-al kisebb a jel.

én most valójában nem tudom, hogy budapest délpesti részére honnan
jönnek a  digitális jelek, talán ugyanúgy a Szabadság hegyről, mint az analóg?

mert sem antennát nem buzeráltam, csak az analógos ketyerét kihúztam,
(egy samsung videoval egybeépített TVvevőegységet)
és
az új digi setboxot meg bedugtam, ugyanazt az antennavezetéket belenyomtam
és az eddig elért 3 analógos adót is automatikusan megkereste, meg még 4-et
mellé,

szóval 10perc alatt feléledt az egy naprakész,
2010 Október 5-től kapható az új, MinDig TV és MinDigTV Extra vételre
alkalmas DigoTV DVB-T vevő Digiality DigoTV DVB-T