[Epitesz-barkacs] foldi digitalis erdekesseg :-(

Merlin Power pmerlin.ml at gmail.com
2010. Okt. 19., K, 15:49:18 CEST

2010/10/19 Mágus Bérprogram Demo <magus.demo at dpg.hu>

> PMerlin.ML (GMail)  <pmerlin.ml at gmail.com> 2010.10.19. 11:42:12 +2h-kor

> nem
>
> a 7 adó 7 önálló irányból jön-e, vagy egyetlen egyből?
>  ha 7 önálló irányból jönne, akkor (szerintem) 7antenna kellene
>  ha 1irányból jönne ( és kb 10km-nél nagyobb távolságra vagyok az adótól,
> ha ott csak 10m-re vannak egymástól, akkor az nekem "pontszerűnek"
> tűnne. )

Valószínű, hogy egy irányból jön, de hogy ez az irány ugyanaz-e, mint a régi
analógod, azt nem tudom, de érdemes próbálgatnod az irányt.
A készüléked használati útmutatója is azt írja, hogy: "Tipp: Ha az
átjátszóállomás helye nem ismert, csatornakeresés után változtasson az
antennabeállításokon míg eléri a lehető legjobb kép és hangminőséget."

Üdv:
    Laci