[Epitesz-barkacs] homokszuro Re: viztisztito vasas lottyhoz

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Okt. 19., K, 16:35:11 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.10.19. 15:38:28 +2h-kor írta:

> Sehol nem is csinálnak ilyet, hogy fűtésvizet RO-zni.
> Nem a nyomás csak a baj, hanem ménkű drága, Vajk is mondta, hogy nem is jó a
> kazánnak (lehet, hogy agresszív), na meg hát elmegy a szennyezéssel dúsított

a homokszűrőről  50mikronra alkalmasságról írnak, a vasiszapról
meg 38 - 250 mikronról, szóval egy homokszűrő azért sokat segíthet

amikor a leégett danfos keringetőt szétszedtem, a vasiszapot
alig bírtam kiszedni belőle, szóval a emiatt kaptam fel a fejemet ezen a
vasiszapos problémán. :-(

ebben a
http://www.epito.bme.hu/vcst/oktatas/feltoltesek/BMEEOVK-SP1/viztisztitas_jegy
zet.pdf
jegyzetben
a melléklet szerinti 17.oldalán a levegőztetésről szólnak, és a nyílt fűtési
rendszernél
meg oxigén van bőven

tehát nyílt fűtésnél levegő van, barna vasoxid van, 38-250 mikronos szmötyi
van,
már csak egy homokszűrő kell, és akkor nem lesz minek leiszapolódni
a fűtési rendszerben

persze 100rugót nem fogok beruházni, annak a töredékéből megoldom

110-es pvc lefolyócsőből, meg ha nagyon áldoznék rá, akkor
10ezerért egy  Üveg átfolyásjelzőhöz  NA100    8676+áfa
( a Nikron -nál a Hunyadi úton ) és akkor a szűrő alján ezen az üveg-
csövön át látnám, ha kezdeni kellene visszamosást csinálni

vagy
ha meg nem áldoznék rá még ennyi sem, akkor meglenne
500Ft-ból :-)  ( most állnak össze a képkockák :-) )