[Epitesz-barkacs] viztisztito vasas lottyhoz

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Okt. 20., Sze, 20:19:25 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.10.20. 18:45:58 +2h-kor írta:

> Ezt nem értem, mire mondod. Én hálózati vízre kötném, szivattyú sehol.

Hozam: 1L/perc
Max. kimenő nyomás: 8 bar  Max. tápvíz nyomás: 4 bar
Tápfeszültség: 24V DC
Nyomásrásegítő motor pumpával
----------
http://ozmozisviz.hu/kerdes.htm

Milyen tényezők befolyásolják a tisztított víz mennyiségét és minőségét?
A négy fő tényező:
1. Nyomás : Minél nagyobb a víz nyomása, annál jobb a minősége és nagyobb a
mennyisége az előállított víznek. Az ideális a 60 psi nyomás. Egyes TGI RO
rendszerekben nyomásnövelő pumpa is van, amely biztosítani tudja az állandó
nyomást
lehet, hogy a hálózati víznyomás és a minőség közötti összefüggés csak
marketingblöff, de információelemzés nélkül látatlanban nem vetném el....

phd.lib.uni-corvinus.hu/383/2/banvolgyi_szilvia_thu.pdf