[Epitesz-barkacs] viztisztito vasas lottyhoz

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Okt. 20., Sze, 21:18:25 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> Hozam: 1L/perc
> Max. kimenő nyomás: 8 bar  Max. tápvíz nyomás: 4 bar
> Tápfeszültség: 24V DC
> Nyomásrásegítő motor pumpával

Hát lehet, hogy mindez így van, én úgy csinálnám, hogy a kijött vizet
ellenőrizném vezetőképességre. Ha eléri azt, amit lehet kapni, az már nekem
bőven megfelel.

Ha van benne valami utósózó cucc, ami szokott lenni, azt meg kiiktatnám, bár
próbáltam (hoztak nekem pár flakonnal), annyira szerény az utósózás, hogy alig
lett rosszabb, mint amit venni lehet ioncseréltként.

> lehet, hogy a hálózati víznyomás és a minőség közötti összefüggés csak
> marketingblöff, de információelemzés nélkül látatlanban nem vetném
> el....

Én máshogy vagyok. Ez annyira olcsó, hogy ahhoz képest nem lehet szar, hacsaknem
tényleg nincs benne semmi. Az elég hamar kiderül.

Menet közben pedig megismerem, mi az ábra. Sokmindennel vagyok így, legyen az
indukciós rezsó, mobiltelefon, számítógép vagy nekem új oprendszer, tv, autó,
szóval ami bonyolultabb annál, hogy előre megismerjem töviről hegyire, azt menet
közben tudom megismerni, sokszor nem is kevés idő alatt. Ha netán nem jó,
valamit nem tud, ami nekem új igényként felmerül, hogy kellene, akkor megoldom
vagy újat veszek. Ez jó ritka.
Pl most még nincs gps-em, és ha vennék egyet, akkor kéne megismernem, hogy
hogyan is működik, miket tud... Előre nekem mesélhet bárki bármit, nem fogom
tudni értelmezni, ahogy az indiánnak is mesélhetik, hogy a vadászgép hogy
működik. :-) Hallom, értem a szavakat, amikből vannak a mondatok, de mégsem
értem az egészet.