[Epitesz-barkacs] villanybojler hofokszabalyozo

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Okt. 22., P, 02:09:53 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.10.22. 01:07:49 +2h-kor írta:

> Nem tudom, nem láttam még ilyet, de ha kint van a villanybojler, erre akkor
> sincs szükség. Itt pl kint van, de ebből még sosem származott probléma,
> illetve
> a bojlerből-be menő csöveket kell alaposan becsomagolni. Azokra úgyse hat a
> hőfokszabályozó, szóval a fűtés.
>
> Vagy másra kell?

az alábbi információt találtam
------------
http://www.hajdurt.hu/h010505.php
Hasznos lehet a fagyvédelmi helyzet a szabályozókon, ilyenkor a
tartályban lévő víz hőmérsékletét 6-7 °C-on tartja a szabályozó
-------------
ez valami kapcsoló lehet, ami mondjuk 6celsiusnál bekapcsol és 7 celsiusnál
ki,
azaz delta1 celsiushoz a fűtőpatront bekapcsolja

arra gondoltam, hogy a "kapcsolóegység" fűtőpatron helyett kapcsolhatna
pl. mágneskapcsolót, vízcsapot, szivattyút, stb

és pl a " kapcsolóegységet " egy vízcsőre szerelve egy vízvezetéket
tudna védeni (pl. csak szükség esetén pl. egy mosógéptöltő szelepet
bekapcsol, ami az adott csőszakaszba +10celsiusos vezetékes vizet juttat,
vagy a csőre tekert villanydrótot  trafóról melegít ) tehát nem egy
óraszerkezet
kapcsolgatná, hanem "csak" egy hőérzékelő

pl. egy külsőfalban levő vízcső befagyása ellen védelme, vagy
a kutya ne jeget nyalogasson a vizesedényéből, ha 1-2 napra elutazol