[Epitesz-barkacs] hoszigeteles eredmenyek

Kormos Imre ikormos at freemail.hu
2010. Okt. 22., P, 11:13:00 CEST

De ha csak az a cél, hogy kiláss reggel, akkor:
<http://www.lidl.hu/cps/rde/xchg/lidl_hu/hs.xsl/index_13070.htm>

Nekem volt ilyenem, pár év alatt megette a nap, utána nem kaptam sehol.
Már épp nekiálltam varrni maradék buborékos tetőfóliából, meg
szőnyegszegőből, de ha még lesz délután, inkább veszek..

Nyáron is sokkal jobb, mint a belülre tehető takaró.
KI

..