[Epitesz-barkacs] hoszigeteles eredmenyek

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Okt. 22., P, 11:43:46 CEST

Kormos Imre wrote:
> De ha csak az a cél, hogy kiláss reggel, akkor:
> <http://www.lidl.hu/cps/rde/xchg/lidl_hu/hs.xsl/index_13070.htm>

Nem csak ez a cél, hanem az is, hogy ne fagyjon oda a senegem az üléshez, a
kezem meg a kormányhoz.

valamint, ha jéghideg az ablak, akkor csak úgy lehet elindulás után kilátni, ha
berekesztem a légzést. :-) Különben belülről fog a pára odafagyni. Az ablakfúvás
ezen segít valamit, de ha elkezd a motor melegedni, a fűtés radiátoráról lejön a
pára, és az fogja átláthatatlanná tenni az ablakot.

Szerencsésebbeknek tök jó a termosztátuk, és gyorsan melegszik a motor, ezek
járatják egy kicsit a motort, eközben kaparásznak....
Aki otthonról startol, annak szerintem az állófűtés az ideális megoldás. Nem
drága üzemeltetni sem. 2kW negyed óra, max fél óra alatt fantasztikus hatású. Az
ára meg bafity, nekem legalábbis megér úgy 20Ft-ot. Főleg, ha centi vastag jég
van az ablakokon meg mindenen. Ha sokat járatom, még az autó tetejéről is
letolható a vastag jég, vagy le is csúszik, leolvad. Meg az oldaláról is. Ha a
motort is járatom kicsit, amikor már be tudok jutni, akkor a motorháztetőről is.

Én már évek óta nem vakarászok, max a hátamat. :-)