[Epitesz-barkacs] hoszigeteles eredmenyek

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Okt. 22., P, 12:54:18 CEST

Kormos Imre wrote:
> Neked milyen állófűtésed van?

Vettem egy ilyen műanyag szart, ventillátoros fűtés, ezt rászereltem egy lapra,
hogy ne boruljon fel, a hátsó ajtón (kombi) be a hosszabbító, és ha kell, bent
bedugom a másik végét a konnektorba.

Hátránya: egyszer valami gebasz történt vele, és kigyulladt. Nem lett nagy baj,
de sokáig takarítottam a kormot a járgány belsejéből. Aztán kerestem olyat, ami
fémből van teljes egészében, de hasonlóan kicsi, nem találtam, vettem egy
hasonlót. Még nem szereltem fel lapra, lehet, hogy fémmel bedobozolom, de az is
lehet, hogy csak egy pont megfelelő értékű kismegszakítót rakok eléje, ami a
fűtőszál nemkívánt összeérésekor megnövekedő áramra leold.

Amit még meg szeretnék oldani: beépíteni valahova fixen egy konnektort, mármint
fedeles villásdugót, hogy ne az ajtón át kelljen szarakodni.