[Epitesz-barkacs] hoszigeteles eredmenyek

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Okt. 22., P, 15:08:44 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> kb a vonóhorognál, és akkor ha bedugva hagyod és úgy indulnál el,
> akkor is kábelszakadás nélkül "széthúzódik" :-)

Ilyesmi a cél, ezt eddig is megoldottam: kis darab hosszabbító, aminek a kültéri
része nem földelt, úgyse kell, hanem valami régi szar dugó, ami könnyen kijön.
Ez kilógva maradt az ajtón néhány centin.

A vonóhorognál nem okés, mert az beleszólhat a vizsgába. Én lehet, hogy a
lökhárítót fogom meghekkelni. Csak kéne találni egy alkalmas, fedeles dugót,
amit bele tudnék úgy süllyeszteni, hogy vizuálisan fel se tünjön.