[Epitesz-barkacs] hoszigeteles eredmenyek

njjano njjano at firegate.hdsnet.hu
2010. Okt. 23., Szo, 23:51:05 CEST

A gyari megoldas amit en lattam egy Kanadat megjart VW motoron:
Vannak a motor (abban az esetben) hatso reszen ilyen jo 4 centi koruli
atmeroju un. fagydugok. Ezek ugye a vizterbe lognak be, itt tud tagulni ha
netan ugyes lenne a gazda vagy tul nagy a hideg... naszoval ez a kanadai cucc
ez az egyik fagydugo helyere volt beteve, kilowattos-ketto volt ha jol
emlexem, es lul keppen a vizteret futotte. Igy akar a kaszni is futheto a
normal futoradiatorral, csak a ventillatort kell tavinditassal raizzitani,
mondjuk lehet celszeru lehet ezesetben valami 220as tapot radrotozni, ami
amikor bedugod a futest inditana a ventit es igy az akkut se szopna le.

Jano

--
Open WebMail Project (http://openwebmail.org)