[Epitesz-barkacs] faház "alap"

(G)feri mekk-elek at freeweb.hu
2010. Okt. 24., V, 19:41:29 CEST

Kedves Radó!

2010. október 24., 19:16:02, írtad:

> Az én esetemben az a nehezítő tényező, hogy a faháznak alapból nincs
> alja, tehát alapra+aljzatbetonra van ültetve. Tehát az aljzatbetonnal
> is kezdeni valamit... :(

> Z.
 Én     pl.     úgy     képzelem    el,    hogy    ahogy   ajánlottam,
    részletekben  cserélném egyszerre a vízszintesen következő második
 kb.   méteres  betonalap  szakaszokat,   majd   a   megkötésük   után
 a köztük levő   maradék  szakaszokat is  újrabetonoznám,vasalnám, szigetelném   (gondban vagyok, hogy érthetően írtam -e :)
 ),  majd  utána  feltörném  az épületben  aljzatbetont  és  újrabetonoznám  már
 vashálóval.  Persze,  ha  télen  az  épületben is erős fagy  van,  akkor  az
 aljzatbeton alá is kell valami, nehogy a föld megemelje...

--
Üdvözlettel,
 (G)feri                            mailto:mekk-elek at freeweb.hu