[Epitesz-barkacs] faház "alap"

Radó Zoltán levlista at maxcore.hu
2010. Okt. 24., V, 19:49:42 CEST

Sajnos nem a tuskókon álló. Egy téglalap alapú alap+ annak a tetején
egy "betonlemez", ami egyben a járófelület is (+linoleum). Mármint ha
a lemez alapot így érted. (nem vagyok tisztában a korrekt
elnevezésekkel.)

20nm alapterületű, kb 4m magas. 35 éve rakták össze, úgyhogy
kissé esélytelennek látom a szétszedését...

Z.